Selasa, 06 Maret 2012

Sandwich Asmara

Sandwich Asmara...(Versi 2)

Petikan Cerita....
Aku terpejam seketika menahan nafasku untuk bersedia dengan kemasukan batang konek Badrul. Suamiku menghentikan asakannya batang koneknya di lubang pantatku memberi laluan kepada lubang duburku untuk di tusuki batang konek Badrul...
......................................................................................................................................................... 



Namaku Yati dan aku berkerja sebagai jururawat di Hospital Kuala Lumpur.
Namaku Yati dan aku berusia 32 tahu. Aku bertugas sebagai sebagai seorang jururawat di Hospital Kuala Lumpur. Di sebabkan selalu pulang lewat malam, kadang-kadang pagi kerana mengikut shift, Aku memerlukan seorang yang boleh dipercayai untuk melindungi dirinya dari bahaya perompak atau sewaktu dengannya. Nasib baiklah Aku mempunyai seorang suami iaitu Ahmad yang sangat mengambil berat tentang diriku. Suamiku berusia 35 tahun. 3 tahun lebih tua dariku.

Sudah 2 tahun Aku berkahwin dengan suamiku tetapi tiada anak.. Rumah sewa kami di kelilingi jiran tetangga Cina dan India tak siapa peduli apa yang dibuat oleh pasangan suami isteri Melayu ini.. Malah tak siapa pernah tanya apa keadaan kami sejak kami pindah ke situ setahun lalu.

Suamiku mempunyai susuk tubuh tegap dan kental. Mungkin kerana tugasnya sebagai pekerja buruh binaan, suamiku harus punya tubuh sedemikian. Muka suamiku tak lah hensem sangat, tapi macho dan bermisai.

Satu malam, sebaik saja aku buka pintu rumah, kelihatan seorang pemuda sedang asyik menonton vcd bersama suamiku di ruang tamu.

"Assalamualaikum bang. Eeer ni siapa? Kawan abang ke?" sapaku seperti biasa.

Suamiku bingkas bangun dan terus perkenalkan aku dengan pemuda itu.

"Eeerr..perkenalkan ni Yati, isteri abang. Yati, ni Badrul adik saudara abang dari kampung. Baru je sampai petang tadi." jawab suamiku.

Jelas suamiku, dia yang ajak Badrul bermalam di rumah sebab Badrul adalah adik saudaranya yang baru tiba dari kampung untuk berkerja sebagai buruh binaan sepertinya. Aku tak kesah dengan kehadiran adik saudara suamiku itu. Badrul kelihatan muda dan malu-malu. Seperti berusia 20 tahun. Tubuhnya pula agak kurus tetapi berotot.

Kerana kepenatan aku terus masuk ke bilik, mandi dan kemudian dapatkan kembali suamiku dan Badrul yang asyik menonton sebuah DVD lucah.

"Eh bang.., buat apa tengok cerita lucah ni. Segan la dengan si Badrul tu." tegurku. Aku tahu suamiku gemar menonton DVD lucah tetapi cuma dengan aku sahaja.

"Ala..buat apa nak segan. Buat bodoh je. Si Badrul ni dah besar." jawab suamiku acuh tak acuh.

Suamiku dan Badrul masing-masing cuma memakai kain pelikat sahaja tanpa berbaju. Aku lihat kain pelikat Badrul sudah timbul satu bonjolan keras. sementara suamiku masih tiada bonjolan lagi. Maklum la dah biasa tengok. Badrul kelihatan malu-malu bila dia perasan aku menjeling kearah bonjolannya. Aku berasa serba salah pula. Aku terus ke dapur dan buatkan kopi untuk mereka. Pizza segera dalam peti sejuk aku keluarkan dan masukkan dalam microwave oven utk dipanaskan. Kemudian aku ke ruang tamu hidangkan pada mereka.

Scene DVD yang ditonton suamiku dan Badrul semakin panas. Aku kurang pasti tajuknya, tapi sedang mempamerkan dua lelaki sedang mengerjakan seorang wanita. Si wanita menngerang-erang ketika dia dihimpit depan belakang oleh kedua-dua lelaki tersebut. Tak dapat aku bayangkan jika aku yang terkena macam tu. Pasti seksa. Aku terus mengambil tempat duduk di celah peha suamiku yang duduk di sofa.

Semakin lama, cerita semakin hangat, dan tangan suamiku mula merayap ke dada aku, mencari puting susu yang sudah mula terangsang. Kerana tidak memakai pakaian dalam, mudah saja jari suamiku menyelinap ke dalam t-shirtku dan mencapai puting susuku. Suamiku memeluk aku dr belakang, mencium rambutku dan telingaku. Aku semakin berahi bila tangannya menggentel lembut puting susuku dan mencium pipi aku.
Ku lihat Badrul tersipu-sipu menjeling perangai gatal suamiku.

"Jangan la bang.. Bukan kat sini. Malu kat si Badrul tu.." bisikku malu.

Suamiku tiba-tiba bangun dan menarik tangan aku, lalu mendukung aku terus masuk ke bilik meninggalkan Badrul keseorangan di ruang tamu. Masuk je dalam bilik kucupan demi kucupan bermain di bibir dan silih berkulum dan bertikam. Suamiku baringkan aku di katil dan melucutkan kesemua pakaiannya. Faham dengan arahan matanya, aku juga turut membuka t-shirt ku dan kain batik yang ku pakai. Suamiku terus menerpa dan mendakap aku lalu di cium seluruh tubuh aku.

"Ohh bang… sedap bang… eesssss… sedap…" rengekkanku mula kedengaran bila suamiku memainkan lidahnya di cipap aku.

Dijilat, dihisap dan dijolok lidahnya sedalam mungkin ke lubang cipap. Sedapnya memang sukar dinyatakan. Suamiku memang pandai melakukan oral sex sambil jari hantunya pasti dijolokkan bersama ke lubang cipap yang sedia basah ditambah air berahi yang keluar akibat tindakannya.

Suamiku bangun setelah aku mencapai klimax dua kali dengan oral sexnya. Dihulurkan batang koneknya yang keras tegang ke mulut aku. Sambil aku duduk di hujung katil dan suamiku berdiri dihadapan aku mengulum koneknya dengan berahi. Aku mainkan hujung lidahku di lubang batang konek suamiku. Aku jilat dan belai buah zakarnya. Kemudian aku nyonyot dan hisap seluruh batang koneknya dengan ghairah sekali sehingga suamiku mendesah dan tangannya terus mengarahkan aku sorong tarik batangnya dengan mulutku.

"Fuck me please bang… I want your dick… please bang……" aku hentikan oral sex ku dan merayu suamiku memasukkan batang koneknya kedalam lubang pantatku yang sedang gatal basah berahi. Dengan membaringkan aku dihujung katil dia mengangkat kedua kaki ku ke atas dan di letakkan ke atau bahu kirinya, suamiku mulakan tusukan.

"Ahhhh… sayang.." suamiku mendesah sebaik batang koneknya yang tegang mencecah dan melalui lubang cipap yang masih tergolong dalam kategori ketat.

Aku sedikit mengerang kerana merasakan nikmat bila lubang pantatku di tusukkan dengan lembut oleh batang suamiku yang besar dan tegang dan keras.

"Ooouuughhhhh… bang… sedapnya bang…. push it harder bang… pull it slowly… ahhhh…… ahhh… ahhh…" erangan demi erangan keluar dari mulutku dan mainan terus berlangsung dengan begitu nikmat sekali.

Setelah puas bermain dengan kaki terangkat ke atas, kami lakukan cara duduk dengan suamiku bersila dan aku merangkul punggungnya dengan kedua belah kaki ku. Sambil punggung aku ayak turun naik, kami saling berkucupan dan mengerang lagi kesedapan sehingga aku klimax beberapa kali.Suamiku kemudian berbaring dan aku di atasnya sekarang. Suamiku meramas buah dada ku dan menarik tubuhku mendakapnya lalu kami berkulum lidah sambil punggungku tetap mengayak mengatur rentak kesedapan.

Tiba-tiba aku ternampak kelibat Badrul, kawan suamiku sedang mengintai aksi kami di sebalik pintu bilik tidur kami yang tidak tertutup rapat.

"Bang..si Badrul tu tengah skodeng kita tu..." bisik aku ke telinga suamiku.

"Biarkan...dia nak tengok je tu. Orang bujang macam tu la..." bisik suamiku pula.

"Malu la bang...sayang..." rungutanku terhenti apabila mulutku dikucup oleh suamiku.

Suamiku terus memperlajukan tujahan batang koneknya ke atas lubang pantatku menyebabkan aku terus terlupa yang Badrul sedang mengintai kami.

"Aahh...se..sedapp bang..." aku mengerang kelazatan sehingga aku tidak perasaan yang Badrul sudah masuk biilik dan berdiri dibelakangku sambil kain pelikat yang dipakainya sudah terlondeh dilantai...

Aku seolah berada di awangan bila terasa punggungku diuli dan dikuak dan lubang dubur ku seperti dijilat dan di jolok-jolok perlahan dengan sesuatu yang lembut dan panas. Suamiku terus mengucup bibirku tanpa memberi peluang aku melihat apa sebenarnya yang sedang berlaku dibelakang. Tetapi dari cermin almari dapat aku lihat Badrul sedang asyik mengerjakan lubang dubur aku .Habis lencun lubang duburku dijilat Badrul.

"B..bangg..Badrul tuu..!" aku mula panik apabila Badrul meramas-ramas daging punggungku.

"Cepat sikit Badrul..! Aku tolong pegang bini aku ni hah..! Kau kerjakan habis-habisan..!" terperanjat aku bila mendengar kata-kata suamiku. Rupa-rupanya dia dah rancang semua ni...

"Apa ni bang..? Jangan la macam ni...Yati kan isteri abang seorang. Tak kan nak kongsi dengan orang lain..?" aku cuba membantah suamiku.

"Cepat la Badrul..nanti bini aku terlepas lak.." suamiku buat tak peduli dengan bantahanku sambil makin kuat dia memaut tubuhku beserta kedua-dua lenganku sehingga aku tak dapat meronta selain dari punggungku tertonggek terdedah kepada Badrul.


"Eeerr..baik bang..Abang Ahmad pegang kuat-kuat yea.." Badrul kelihatan teragak-agak tetapi bernafsu.
Badrul memeluk tubuh dari belakang dan berusaha untuk menerokai lubang duburku...
Badrul terus menaiki katil kami dan berlutut betul-betul di belakang punggungku. Sambil mengurut-urut batang koneknya yang semakin keras, dia membongkok dan menjilat-jilat semula lubang duburku..Ada dalam 5 minit juga lubang duburku dikerjakan Badrul sambil aku merintih-rintih minta dilepaskan.

Agak lama lubang duburku di perlakukan sedemikian dan rintihanku bertukar menjadi erangan keseronokan dan kesedapan. Lubang duburku yang belum pernah diterokai kembang kuncup. Aku penat meronta mula pasrah dan bersedia untuk menerima apa juga tindakan Badrul seterusnya. Suamiku terus mengulum lidahku. Punggungku Badrul kuak dan dengan perlahan, aku terasa sesuatu yang besar dan keras sedang mencecah lubang duburku.

Aku terpejam seketika menahan nafasku untuk bersedia dengan kemasukan batang konek Badrul. Suamiku menghentikan asakannya batang koneknya di lubang pantatku memberi laluan kepada lubang duburku untuk di tusuki batang konek Badrul...

 "Bismillah...." terdengar Badrul sedang membaca bismillah ketika mula memasukkan kepala koneknya ke pinggir bibir duburku. Agak lucu, nak berzina dengan isteri orang pun boleh baca bismillah lagi...

"Hoii...cepat la mangkuk..! Apa lagi yang baca bismillah lagi tu. Ingat nak makan ke..?" sergah suamiku dengan kuat.

"Eeerr...b..baik bang..! Saya rodok nih..!!" Badrul terkejut lalu terus merodok batang koneknya masuk ke dalam lubang duburku tanpa menunggu lubang duburku keluar air pelincir sepenuhnya.

Zraasspp...Aku rasa seperti nak terkoyak lubang duburku apabila batang konek 7 inci milik Badrul menerobos masuk dengan mengejut dan kasar! Punya la sakit lubang duburku dibuatnya. Aku terus menjerit memaki hamun si Badrul.

"Aarghhh...Ya..Allah..! Sakittt..Perlahan la sikit BODOH.!! Babi punya budak..! Aahhkk..Masyallah...sakitt..sial..!!" habis aku maki hamun si Badrul tu secukup-cukupnya.

Suamiku hanya tersengih apabila mendengar maki hamunku. Dia memeluk tubuhku dengan erat dan penuh kasih untuk meredakan kesakitanku. Badrul yang terkejut dengan maki hamunku segera mencabut keluar batang koneknya dari lubang duburku.

"Eeer...maaf kak...maaf kak..! Saya t...tak sengaja ni...Maaf kak..!" berpeluh-peluh Badrul dibuatnya, berkali-kali maaf dipintanya. Kesian pulak aku tengok betapa wajahnya cemas dan rasa bersalah.

"Mmm..lain kali jangan la gopoh sangat! Cuba la slow-slow sikit...Akak tunggu Badrul masukkan sampai habis okay..?" aku tegur lantaran kesian dengan kegugupannya.

"Haa...apa lagi..? Cepat la sumbat konek kau tu..! Bini aku dah bagi lampu hijau tuh. Kata nak korbankan teruna kau dengan bini aku hari ni." sampuk suamiku sambil tersengih macam kerang busuk.

Aku terkedu bila mendengar kata-kata suamiku. Badrul masih teruna rupanya. Patut la gelabah semacam je..Aku toleh ke belakang dan aku renung Badrul...Pemuda itu tersipu-sipu malu bila rahsia terunanya pecah. Batang koneknya masih terpancul keras menunggu keizinan ku.

"Badrul dah boleh masukkan sekarang batang konek Badrul tu. Akak dah sedia ni.." aku mula berlembut dengannya.

Badrul mula berusaha memasukkan keseluruhan batang koneknya ke lubang duburku. Hanya setengah saja yg berjaya masuk dan Badrul teruskan juga menyorong keluar masuk batangnya dalam lubang duburku. Pemuda itu memaut badanku dan menarik kebelakang badanku merapati dadanya dan di ciuminya aku dari belakang. Suamiku mula meramas-ramas buah dadaku.
Suamiku dan Badrul bekerjasama mengerjakan lubang pantat dan duburku. Tubuh di kepit menjadi seperti roti sandwich di mana tubuh aku berada di tengah-tengah menjadi daging penyedap roti yang menghimpit atas dan bawah.
Kerana kenikmatan yang tidak terhingga, suamiku mula menujah-nujah batang koneknya ke dalam lubang pantatku sambil. Badrul pula mula menyorong tarik batang koneknya keluiar masuk dari dalam lubang duburku. Mereka berdua mengatur rentak penuh sensasi dan keriga-tiga badan kami menjadi seperti roti sandwich di mana tubuh aku berada di tengah-tengah menjadi daging penyedap roti yang menghimpit atas dan bawah.

"Ahhhhgggghhrrrrhhhhhh…… banggg… ahhh… ahhh…… sedapnya bangg…… aauughhhhh Badrulll… kuat sikit Badrulll…" entah apa saja erangan demi erangan yang keluar dari mulut aku melahirkan rasa nikmat yang sungguh luar biasa.

Suamiku dan Badrul sama-sama mengayak dan menyorong tarik batang konek mereka dari kedua-dua lubang pantat dan duburku. Badrul sudah berpeluh-peluh. Habis mercik titisan peluhnya di belakang tubuhku. Tangannya menepis tangan suamiku yang sedang leka meramas tetekku. Diambil alih tugasan meramas buah dadaku dari tangan suamiku. Tangan suamiku beralih memegang pinggangku pula.

Badrul melajukan hentakan-hentakannya dan tiba-tiba.....

" Aarrghhhh..aahhkk...k...kak...saya dah nak terpancut ni..!..Ya Allah..!" Badrul mengerang....
"Arrkk...Allaahhh...aarrkkk...." creeett...creett..creettt..." kedengaran erangannya yang begitu kuat diiringi air panas memancut di dalam lubang anal dan mengalir keluar semula kerana lubang duburku tidak mampu menampung pancutannya yang begitu banyak.

Badrul menarik keluar perlahan batangnya dari lubang dubur aku, dia terus terjelepuk isebelah aku dan suamiku, kepenatan....Matanya kuyu hampir nak terlelap.

Ahmad, suamiku kembali membaringkan aku dan dimasukkan batangnya yang masih keras ke lubang pantat aku. Kedua belah kaki ku diangkat naik ke bahunya. Sorong tariknya semakin laju dan laju dan aku cuma mampu menahan serangan ampuhnya itu. Aku sudah tak mampu mengerang lagi.

Selepas 10 minit menujah-nujah lubang pantatku tak lama kemudian suamiku memancutkan air maninya ke dalam lubang nikmat kepunyaanku. Banyak dan hangat hingga meleleh keluar membasahi bantal yang mengalas punggungku

"Mmm..sedap banggg…" aku berkata lemah kepada suamiku. Aku sudah lemah tidak berdaya Suamiku membelainya rambutku dan dikucup mesra bibirku.

"Hmmmm…… Yati nak lagi ke?" tanya suamiku, aku menggeleng lemah. Dia tersenyum dan mencuit manja hidungku.

Suamiku bingkas bangun ke bilik air. Nak ambil shower la tu untuk menyegarkan badan.Tinggal aku dan Badrul yang terdampar di atas katil. Badrul tiba-tiba membuka matanya apabila suamiku masuk ke bilik air. Sebaik sahaja suamiku menutup pintu bilik air, dia bingkas bangun. Batang koneknya masih tegang dan keras lagi.

"Akak..saya nak lagi...Tak puas tadi..!" ujarnya sambil tersengih-sengih.


"Mana boleh akak dah letih ni...Lagi pun nanti abang Ahmad kau marah nanti buat tak bagitau dia. Jangan..."
belum sempat aku habis bercakap, Badrul sudah bertindak.


Badrul bingkas bertinggung di atas tubuhku yang longlai. Diangkatnya kedua belah kaki ku dan disangkutkan di atas bahunya. Kemudian ditolaknya kaki ku ke hadapan sehingga punggungku terangkat tinggi. Aku sudah tak mampu meronta kerana kepenatan.


Badrul mengarahkan batang koneknya ke lubang pantatku...dengan satu dengusan kuat dia menyumbatkan batang konek 7 inci nya itu ke dalam lubang pantatku.


"Aarrhh...iisskk..." aku cuma mampu mengeluh lemah dan menahan tujahan padu batang konek pemuda itu.


"Aaghhh..aagrgghhh...aarrkkk..." Badrul mengerang-erang kuat sambil menujah-nujah batang koneknya dengan bertenaga sekali.


Aku cuba menahan asakannya sedaya upaya. Keluhan dan erangan kami berdua berselang-seli dengan nyanyian suamiku di dalam bilik mandi. Badrul bermandi peluh. Mukanya merah padam. Dengusannya semakin kuat dan pantas. Aku tahu dia hampir nak sampai ke klimaksnya.


"Badrul....jangan pancut kat dalam. Akak tak mengandung anak Badrul...Tahan dulu..N...nnantiiiii...!" aku cuba memberi amaran kepada Badrul sebelum terlambat.

"Aahhhh...aarrghhh...aahh...ss..saya cuba tahan yea..kk.kak..!" janji Badrul.


Tapi sudah terlewat. Tubuh Badrul mula terkujat-kujat seperti terkena kejutan elektrik...Serentak dengan itu batang koneknya mula memancut-mancutkan air maninya ke dalam lubang pantatku di iringi dengan erangan kuat Badrul.


Segala-galanya sudah terjadi. Aku pasrah dan redha menerima kemasukan air benihnya. Pinggang Badrul aku paut erat dengan kedua-dua betisku. Alang-alang dah terlajak pancut biar pancut sehabis mungkin ke dalam lubang pantatku ini.


"Dah habis pancut ke Badrul..?" tanyaku apabila ku rasakan pancutan pemuda itu semakin lemah.


Badrul hanya mengangguk lemah lalu terus tersadai di atas tubuhku. Risau jika suamiku nampak apa yang baru kami lakukan, aku menolak tubuh lemah Badrul ke tepi katil. Aku tak tahu jika air benih Badrul akan menjadi di dalam rahimku kerana air mani suamiku sememangnya kekurangan benih yang segar.
Suamiku keluar dari bilik air. Dia melemparkan senyuman kepadaku. Aku tersenyum lemah. Risau pun ada....


.....................................................................................................................................................................

3 bulan kemudian aku disahkan mengandung. Suamiku bukan main gembira kerana itu la zuriat kami yang pertama. Tetapi daripada ujian DNA yang aku jalani secara sembunyi-sembunyi di klinik swasta membuktikan yang bahawa bayi dalam kandunganku tidak sama DNA dengan suamiku. Aku sudah tahu siapa sebenarnya bapa bayi ini.....Biar la...Bayi ini tidak bersalah.....

Sekian..........

1 komentar: