Selasa, 06 Maret 2012

Pancutan Benih Terakhir

Pancutan Benih Terakhir

Petikan Cerita....
Hafizi mahu seluruh kepanjangan zakarnya menikmati segenap ruang lubuk pembiakan Alina lalu dia menyantak padu-padu dan melenyek padat-padat. Alina membalas dengan membuka paha montoknya lebar-lebar dan mengangkat punggung mantapnya tinggi-tinggi supaya suaminya dapat menikmati keenakan tubuhnya puas-puas. Nikmatnya tidak tertanggung!



PANCUTAN BENIH TERAKHIR

Prolog

Suasana di luar bilik rawatan eksekutif itu berselubung dengan kesedihan. Ibu, bapa, adik-beradik dan rakan-rakan menanti dengan cemas apabila diminta keluar daripada bilik tersebut oleh doktor. Hanya jururawat dan doktor tersebut berada di dalam bilik itu untuk cuba menyelamatkan pesakit yang pada mulanya agak stabil tapi secara tiba-tiba menjadi kritikal. Walaupun tidak ada sebarang luka kecederaan di tubuh pesakit itu, namun kebanyakan organ dalamannya cedera parah akibat trauma hentakan yang amat kuat dialami pesakit tersebut dua hari lepas. Semua tetamu pesakit itu hanya berdiam dan berdoa dalam hati semoga beliau kembali stabil walaupun awal-awal lagi doktor telah menasihati bahawa peluang dia untuk selamat agak tipis.

Cerita

Setelah keluar dari bilik selepas mandi, Hafizi tercari-cari kelibat isterinya, Alina. Dia tahu Alina gemar mengusik dan menyergahnya di sebalik pintu atau di tepi katil. Karenah Alina yang keanak-anakan itulah yang membuat dia sering tidak sabar untuk pulang ke rumah setelah seharian di pejabat. Isterinya itu sangat pandai mengambil hatinya dan mengusik tawanya. Setelah Hafizi bercerai dengan isterinya empat tahun lepas, hatinya tertutup terus untuk bercinta lagi. Apatah lagi dia sendiri ternampak rakannya sedang menikmati tubuh isterinya itu. Hati Hafizi hancur apabila melihat isterinya duduk di atas rakannya sambil melenyek zakar keras yang terpacak jauh di dalam cipapnya. Di sebalik pintu yang terbuka luas, dia melihat dengan jelas punggung lebar isterinya mengepit padat zakar rakannya itu.

Hati Hafizi luluh apabila isterinya bangun lalu menonggeng dan melentikkan punggung suburnya untuk disodok oleh lelaki itu. Dia dapat melihat betapa zakar rakannya itu mencanak dan terpacak penuh dengan nafsu untuk meliwat dubur isterinya. Bagai nak luruh jantungnya bila mendengar isterinya meraung dan melolong ketika duburnya ditunjal rakus oleh zakar rakannya itu. Lelaki itu pun memuji-muji kelazatan dubur isterinya yang ketat dan panas. Nyawa Hafizi seperti dicabut apabila lelaki itu kemudian menyetubuhi betina itu sambil berpelukan. Dia tahu isterinya itu bakal dibuntingkan. Seketika kemudian pasangan yang sedang mengawan itu berpelukan erat lalu rakannya memancutkan air mani semahu-mahunya ke dalam lubuk betina isterinya. Malam itu juga Hafizi menceraikan isterinya dengan talak tiga.

Hafizi bukan calang-calang lelaki. Dia tegap dan kacak, berpendidikan tinggi dan berjawatan besar. Ramai rakannya cuba pasangkan beliau dengan beberapa wanita tetapi semuanya tidak berpanjangan. Hati Hafizi telah hancur berkecai apabila isterinya dulu curang kepadanya hanya kerana beberapa pergaduhan kecil. 10 tahun mereka bercinta dan dua tahun berkahwin, Hafizi tidak menyangka begitu kesudahannya. Dia tidak membenci wanita, tetapi dia terlalu takut untuk dikecewakan lagi. Ramai wanita cuba untuk berdampingan dengan Hafizi tetapi seramai itu jugalah ditolaknya. Dua tahun lepas dia menemuduga seorang gadis desa dari utara untuk posisi pembantu admin. Gadis itu tidak berjaya tetapi ada sesuatu mengenainya mengusik hati Hafizi.

Malam itu Hafizi teringat-ingat bagaimana gugupnya gadis desa itu apabila dia bertanyakan berbagai-bagai soalan. Akibat panik, gadis itu telah memarahi Hafizi dengan alasan Hafizi sengaja menggagalkan beliau. Setelah puas memarahi Hafizi, gadis itu menangis teresak-esak lalu meninggalkan Hafizi yang masih kebingungan. Dia tersenyum sendirian kerana gadis desa itu sangat comel ketika dia panik. Walaupun teruk dia dimarahi, Hafizi tidak terasa hati kerana dia tahu gadis itu bukan sengaja. Dia terbayang-bayang rambut ikal gadis tersebut yang sepanjang paras bahu, wajah gadis itu yang bulat, mata gadis itu yang bundar, pipi gadis itu yang tembam dan kulit gadis itu yang putih. Walaupun gadis itu cepat panik, tapi dia sangat cantik dan comel.

Hafizi mengambil keputusan untuk menghubungi gadis itu semula. Beberapa panggilan awal Hafizi kepada beliau dijawab tetapi tidak dilayan, tetapi Hafizi tidak putus asa. Akhirnya hati gadis desa itu lembut juga dan bersetuju untuk berjumpa. Hari itu, entah kenapa, Hafizi sangat gembira. Telah lama dia berasa sedemikian rupa. Walaupun gadis itu agak menggelabah pada awal pertemuan, akhirnya mereka berdua beborak dan bergurau seperti sudah lama kenal selama beberapa jam. Cinta mula berputik semula di dalam hati Hafizi. Bibir gadis itu yang mungil dan wajah gadis yang comel telah mencuri hatinya. Setiap hari dia mahu bertemu dengan gadis itu. Setiap hari dia mahu berbual dengan gadis itu. Akhirnya mereka berdua berkahwin setahun lepas.

Hafizi sangat bahagia bersama isterinya, Alina. Kalau boleh dia tidak mahu berenggang langsung dengan isterinya yang cantik dan comel itu. Alina adalah seorang gadis sempurna; dia berketinggian sederhana dan tubuhnya montok. Alina mempunyai bentuk tubuh kewanitaan sejati; buah dadanya segar dan bulat; punggung Alina lebar dan padat, cipap Alina pula tembam dan bersih. Alina juga mempunyai paha yang montok dan betis yang gebu; di samping kulit yang putih dan lembut. Sikap kegadisan dan kelembutan Alina memberikan kenikmatan melampau kepada Hafizi ketika bersetubuh dengan isterinya itu. Tubuh Alina jauh lebih enak jika dibandingkan dengan bekas isterinya dulu. Cintanya kepada Alina tiada bandingnya di dunia ini.

Tadi Alina menyuruh Hafizi masuk mandi dulu. Kata Alina, dia akan masuk mandi bersama beberapa minit nanti. Mereka berdua mandi bersama hampir setiap kali. Hafizi lebih suka begitu kerana dia dapat menyapukan sabun di setiap inci tubuh Alina yang indah itu. Dia suka menyapu sabun sambil meramas-ramas buah dada Alina yang bulat dan segar, atau membelai cipap Alina yang tembam dan empuk atau menyapu sabun di antara kepitan punggung Alina yang padat dan montok. Hafizi juga suka apabila Alina mengusap batang zakarnya dan membelai kantung telurnya dengan sabun. Tetapi di mana Alina walaupun dia sudah selesai mandi berseorangan? Hafizi naik ke atas untuk mencari isterinya yang tidak menyahut langsung laungan-laungannya.

Rupa-rupanya si cantik dan comel itu sudah siap mandi dan berselubung di bawah selimut, konon-kononnya untuk menyergah suaminya tetapi dia sendiri yang disergah. Hafizi terus masuk ke bawah selimut dan mendapati Alina pura-pura tidur dalam keadaan bogel. Dia menggeletek Alina membuatkan isterinya itu terjerit-jerit kegelian. Alina pula mencubit-cubit paha Hafizi menyebabkan dia terjerit-jerit kesakitan. Hafizi terus memeluk Alina dan mereka saling membelai dan berkucupan. Suasana bilik yang berhawa dingin itu menambahkan keselesaan kepada pasangan cinta sejati itu. Terus saja Hafizi meletakkan takuk zakarnya tepat ke rekahan cipap tembam Alina. Ditekannya lembut supaya zakarnya menyelinap masuk ke dalam cipap Alina.

Hafizi mendengus kenikmatan dan Alina pula merengek keenakan apabila zakar Hafizi santak padat di dalam cipap Alina. Cipap isterinya itu dirasakan sangat lembut dan lembap. Hafizi menarik zakarnya sedikit dan menyorongkan semula ke dalam cipap Alina dan itu dilakukannya berulang-ulang kali. Alina memeluk erat suaminya ketika tubuh ranumnya dinikmati oleh zakar jantan suaminya. Hafizi mahu seluruh kepanjangan zakarnya menikmati segenap ruang lubuk pembiakan Alina lalu dia menyantak padu-padu dan melenyek padat-padat. Alina membalas dengan membuka paha montoknya lebar-lebar dan mengangkat punggung mantapnya tinggi-tinggi supaya suaminya dapat menikmati keenakan tubuhnya puas-puas. Nikmatnya tidak tertanggung!

Alina kemudian beralih lalu menonggeng sambil melentikkan punggungnya. Hafizi menelan air liur menatap punggung isterinya yang berisi dan berlemak itu. Alina mempunyai bentuk punggung yang menjanjikan kelazatan dan keenakan kepada setiap lelaki yang menikmatinya. Hafizi meramas punggung mantap dan montok itu dengan penuh rasa geram dan berahi. Takuk zakarnya menembusi kelembutan dan keempukan bibir cipap tembam Alina dan disantakkannya padat sehingga perempuan montok itu melentik dan menonggek menadah sodokan padu suaminya. Jari-jemari Alina menarik-narik cadar akibat rasa nikmat diratah sebegitu rupa. Hafizi menarik rambut Alina daripada belakang sambil menunggang punggung ranum dan subur Alina.

Hafizi kemudian meniarapkan Alina, memeluk dan menggigit tengkuk sambil menjamah punggung lebar Alina. Punggung Alina yang padat itu disontot dan dilanyak dengan padat dan dalam. Alina mahu suaminya itu menikmati keenakan tubuhnya puas-puas dan dia tahu Hafizi pasti terpancut kalau dia merapatkan paha montoknya dan melentikkan punggung mantapnya.


Setelah 20 minit berlalu Alina mengejang dan meraung kepuasan. Ketika itu perasaan cintanya kepada Hafizi meluap-luap dan cipap tembamnya merembeskan lendir nafsu dengan pekat dan banyak sekali. Hafizi memeluk isterinya yang sedang kepuasan itu dengan erat sambil menyantak dan mengembangkan zakarnya. Mata Alina terbelalak dan mulut Alina ternganga.

“Hafiz! Lina puas! Lina puas, Hafiz! Oh Hafiz, nikmat sangat!”
“Puaslah, Lina! Rasa zakar suami Lina puas-puas! Oh, Lina!”
“Hafiz, Lina nak Hafiz pancut dalam Lina! Pancutlah, Hafiz!”
“Oh, Lina! Hafiz cintakan Lina! Lina milik Hafiz! Hafiz pancut ya!”
“Pancutlah, Hafiz! Pancut banyak-banyak dalam tubuh Lina!”
“Hafiz nak pancut dalam cipap tembam Lina! Hafiz nak sangat!”
“Pancutlah puas-puas, Hafiz! Lepaskan benih Hafiz dalam Lina!”
“Perah benih Hafiz! Perah zakar Hafiz dengan cipap tembam Lina!”
“Hafiz!!! Oh!!! Lagi, Hafiz!!! Pancut puas-puas!!! Pancut lagi!!!”
“Lina!!! Oh!!! Hafiz pancut!!! Hafiz pancut!!! Perah lagi, Lina!!!”

Benih bunting Hafizi membuak-buak dengan begitu pekat dan putih sekali. Air mani Hafizi memancut-mancut dengan begitu banyak dan deras ke dalam lubuk pembiakan Alina yang sangat ranum dan subur itu. Cipap Alina yang tembam dan empuk itu mengemam-mengemam sambil memerah-merah benih bunting Hafizi supaya setiap titis air mani dilepaskan ke dalam tubuhnya.

Pasangan yang sedang menikmati puncak persetubuhan dan kepuasan mengawan itu menggeletek dan menggelupur kenikmatan. Si isteri berusaha memerah benih bunting suaminya, manakala si suami berusaha memancut air mani tepat ke dalam rahim isterinya. Mereka berdua berpelukan erat dan berkucupan membayangkan betapa enak dan lazat detik persenyawaan itu.



Epilog

Doktor itu berjaya menstabilkan Hafizi untuk seketika lalu meninggalkan bilik rawatan eksekutif itu kepada jururawatnya. Tidak sampai beberapa minit, jururawat yang cantik dan ayu itu perasan ada sesuatu yang keras berselindung di sebalik pakaian pesakit yang dipakai oleh Hafizi. Dia juga perasan bahawa degupan jantung dan denyutan nadi Hafizi bertambah kencang dalam walaupun dalam keadaan koma. Walaupun ketika itu dia harus memanggil doktor, tapi dia terpaku kepada sesuatu yang keras itu. Dia terkejut apabila ketika dia melorotkan seluar Hafizi sedikit ke bawah, terpacak batang zakar Hafizi dalam keadaan mencanak-canak dan mengembang-ngembang. Dia juga ternampak bahawa kantung telur Hafizi telah menegang dan mengecut.

Tiba-tiba, terbit lendir yang putih dan pekat di takuk zakar Hafizi; diikuti oleh pancutan-pancutan air mani yang luar biasa banyak dan derasnya. Di dalam hatinya, jururawat itu tahu bahawa Hafizi sudah di ambang maut dan sedang berhalusinasi menyetubuhi isterinya, Alina, yang terkorban di dalam kemalangan dua hari lepas. Dia mencapai zakar Hafizi dan membantu lelaki itu menikmati pancutan-pancutan air mani terakhir dalam hidupnya. Dalam hatinya, dia terdetik betapa luar biasa banyak dan deras pancutan benih bunting lelaki ini. Dia memerah batang zakar dan membelai kantung telur lelaki itu supaya dia menikmati detik itu dengan maksimum. Hafizi menggelupur dan menggeletek menikmati setiap pancutan.

Oleh kerana zakar Hafizi mencanak dengan rakus, ia sesekali terlepas daripada genggaman jururawat itu. Setiap kali itu juga dengan cepat dia menggenggam semula zakar yang sedang gila memancutkan benih bunting seorang lelaki. Dia berasa sayu dengan keadaan itu. Tentu Hafizi sedang menanggung kenikmatan yang melampau berimaginasi dia sedang membenihkan lubuk pembiakan isterinya, Alina. Setelah berbelas das ledakan air mani, pancutan Hafizi semakin lemah. Zakar Hafizi semakin lembik dan telur beliau semakin kendur. Degupan jantung dan benyutan nadi Hafizi juga semakin lemah. Setelah habis air mani, Hafizi pun menghembuskan nafas terakhir beliau. Tamatlah kisah cinta sepasang suami isteri itu.

1 komentar: